donderdag 12 november 2009

kerstengel

Bedankt voor alle lieve berichtjes, het rondkijken op mijn werk, smaakt naar meer, ik wil werken.... en niet alleen kijken. Maar goed het begin is gemaakt!

Vanmiddag heb ik een beetje zitten knutselen naar aanleiding van een engeltje wat ik in een boek tegenkwam. Het is een combinatie van een beetje klei, verf, restje tule, taartkleedje, kraaltjes en zilveren sterretjes. Stiekem staat ze al op de schouw, ze is best leuk geworden voor een eerste poging.



Liefs Rianne

7 opmerkingen:

lia zei

Fijn dat het werk je bevalt.
En die engel is ook zo leuk. Ik herinner me opeens dat ik er ooit eens een heb gemaakt van pergomano. Dat was ook zo leuk om te doen.

groetjes Lia

Corine(THUIS) zei

Mooi dat je weer zin in je werk krijgt! En die zin heb je gelijk omgezet in een leuk knutselding.. een priegelwerkje met een schattig resultaat! Groeten, Corine(THUIS)

Josephine zei

Hoi Rianne,

Geweldig dat je weer zin hebt om te werken, dat het naar meer smaakt. En je knutsel creatie best leuk geworden zeg je, nou het is GEWELDIG leuk geworden, echt enig staat ze zo op de schouw, knap hoor, en het geeft je zoveel energie als je lekker bezig bent.

Groetjes Josephine

Mayflower zei

Hoi Rianne, wat fijn dat het je zo goed bevallen is op je werk.
Je engeltje is een plaatje, wat een lief gezichtje, ze staat mooi te pronken op je schouw.
Fijn weekend.
Groetjes Mea

Bonjade zei

Top zeg....daar krijg je vast weer energie van....
Wat een pracht (bescherm) engeltje.
Fijn weekend

Mevrouw Williams zei

Wat een leuke engel heb je gemaakt, die kan je vast wel beschermen :-)

Josephine zei

Hoi Rianne,

Daar ben ik nog een keertje, ik heb namelijk een Award voor jou, hoop dat je het leuk vindt. Kijk maar even op mijn blog, daar kan je hem vandaan halen.

Lieve groet Josephine