zaterdag 14 augustus 2010

Hint Give Away


Ik ben er weer, wij hebben ondanks wat hobbels een heerlijke vakantie gehad. Maar over de vakantie in een latere post meer. De reacties op mijn give-away zaten er helaas allemaal naast. Daarom heb ik nog een paar foto's gemaakt, van verschillende soorten en ook in gebruik. Wie weet wat dit is maakt nog steeds kans op het boek! Velen van jullie zullen ze niet hebben, maar ons huis is rond 1880 gebouwd en wij hebben er dus nog meerdere in gebruik. Pfffffff..... vaag ik weet het, maar kan het niet anders omschrijven.

Ik zou het trouwens ook leuk vinden als je mijn give away linkt en ik nog meer volgers krijg!
Liefs en nog een fijn weekend!

20 opmerkingen:

Karin zei

Een "luikensluiter"????

lia zei

Ik had je laatste posten gemist. En wat een leuk boek geef je weg, nou laat ik een gok wagen. Ik denk een pin om zo'n oud schuifraam omhoog te houden.

fijn weekend, lia
Even een linkje maken want er kunnen wel wat volgers bij.

ann hollevoet zei

Waw, mooi boek, ik doe graag mee met deze give-away.
Is het een borgpen voor een schuifraam?

groeten,
Ann

Monique zei

Hey.. ik heb je give away volgens mij ook gemist. Gelukki dat het zo'n moeilijke opdracht was, nu kunnen we nog een gokje wagen ;o)

Ik denk eerlijk gezegd ook aan een borgpen voor een schuifraam. Hmm... ja, ik hou het er op. Ben benieuwd! Je hebt een erg mooi eprijs uitgezocht.

It's me zei

Een luikensluiter is het volgens mij.......oftewel een borgpen......wel grappig zoiets zit aan onze parasol in het hout......eh was vergeten een link te plaatsen .....heb ik gelijk gedaan...ik vind het een prachtboek !!.....fijne avond liefs Ria....

Marian zei

Hoi Rianne, Hier een reactie van zomaar een stille volger van je blog. Ik geniet altijd heel erg van je mooie foto's ... En wat een leuke give-away, mag ik meedoen? Ik denk dat het een borgpen van iets is, vooral als ik naar dat kettinkje op de foto kijk. Mijn oma had ze vroeger aan het raampje van haar schuur. Ik ga proberen of ik me als volger aan kan melden, een eigen blog heb ik niet. Groetjes, Marian

André en Inka. zei

hoi,doe graag mee aan je give away,we willen graag een gokje wagen,borgpen voor de ramen?

Gr Inka en Andre ik zet een link op onze blog.

by kuzz zei

Hee, ik heb je eerdere berichtje ook gemist volgens mij...en ik heb je nog nagedaan ook...:( ik heb namelijk ook een give away waar je kunt raden...haha! Nou ik ga hier ook een poging doen, het is niet erg origineel meer maar bij het zien van je foto dacht ik ook gelijk aan zo'n borgpen om ramen omhoog de houden...
Ik ga ook even ene link op mijn blog zetten!
fijne dag, groetjes Erna

Caatje zei

Attribuut om luiken mee vast te zetten. Of misschien ketting aan de bel om het dienstmeisje te laten komen. Ik zet de link op mijn blog.
Hihihi de woordverificatie is THING heel toepasselijk

Fijne zondag, Carina

La Maison zei

Ja hoor, een borgpen voor een raam.
Ik ben je ook meteen gaan volgen en ik ga je give away op mijn blog zetten. Ik heb trouwens ook een give away, loopt tot 5 sept.

Groetjes
Hermine

Haikey love of living zei

Wauw, mooi boek, ik doe graag mee met deze give-away.
Ik denk net zoals een aantal anderen dat het een borgpen is voor een schuifraam?

Ik zet een linkje op mijn website over je give away...

groetjes,

Haikey

Kom Achterom zei

hihihih ik denk ook dat ik het nu weet hoor!! en borgpen voor de binnenluiken. ennuh ik zet een link hoor op mijn blog,
Hoe is het met je voel je je al wat beter? en heb je een fijne vakantie gehad.
Fijne week
Yolanda

justwendy zei

Hoi Ria,

Fijn te horen dat jullie weer veilig thuis zijn en genoten hebben.
Hoop dat je inmiddels wat beter voeld.

Aan gezien mijn vorige gokje fout was. Doe ik bij deze een nieuwe poging. Het lijkt op een sluiting van een deur of een luik.

Zal ook even een link op mijn blog zetten.

liefs wendy

fleur zei

Ha Ria;
In ons huis hadden we deze ook; een pen om het schuifraam open te houden...
De ramen moesten echter vervangen worden( wel precies nagemaakt)
Maar de borgpen is niet meer in gebruik....
Ben benieuwd naar je vakantieverhalen.
Ik zet een link op mijn blog...
groetjes Van Fleur uit de polder

Elsina zei

Ik denk ook dat het een borgpen. Hebt voor de zekerheid nog even gegoogled. Ik zal je give away op mijn blog zetter! Groetjes, Elsina (buiten Nederland).

Alison zei

Hello, I found your lovely blog via madelief via coco rose. I think it is a closure for keeping the window open.

G-STYLE zei

Tja , ik wil ook wel graag meedoen aan deze give-away en denk ook dat het een borgpin is .

Ik heb trouwens ook een give-away dus mocht je mee willen doen.....

groetjes Gea

ivoorwit.blogspot.com zei

goedenavond, leuke blog.
mag ik meedoen met je give-away?
lijkt me ontzettend leuk boek.
het voorwerp lijkt me een pen waarmee je een omhooggeschoven raam vast zet.
groetjes, thea r.

Anoniem zei

wat n heerlijk iets is n kroonluchter toch t past in allerlei stylen! gr chr.

Hannie zei

Hallo Rianne,
Wat een leuk blog! Bij toeval kom ik hier terecht en zie ook je prachtige give away. Ik doe een gokje; is het een slotje (sluiting) van een (keuken)kastdeurtje?...
Ik ga proberen of ik me kan aanmelden als volger voor je blog en kom zeker terug.
Ik heb zelf geen blog dus kan geen link voor je aanmaken...
Groetjes en succes met je blog,
Hannie