woensdag 3 maart 2010

stemmen


Terwijl ik wacht op de vrachtwagen van Eijerkamp die de nieuwe kussens voor de bank komt brengen (wij hadden er na drie jaar al kuilen in gezeten), heb ik net de stemwijzer ingevuld. Over de landelijke politiek heb ik wel een mening maar met de plaatselijke ben ik een stuk minder bezig. Toch vind ik het wel mijn plicht om te gaan stemmen. Dus de partijen doorgenomen en ik denk dat ik het nu weet. Dus ik kan straks gaan, en misschien nog even langs de schilderswinkel, als ik dat red voor mijn werk. Mijn hoofd zit vol plannen maar de uitvoering is er nog niet, dus helaas ook nog niet zoveel om jullie te laten zien, maar dat komt vast wel.

Fijne dag!

10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Geen van de partijen hier in de gemeente heeft uitbreiding van het aantal woonwinkels op het programma staan, dus ja...wat moet je er dan mee hi hi! Ik vind het ook mijn plicht om te stemmen hoor, maar blijf het altijd lastig vinden!

Je stolpje met eitjes is erg leuk trouwens, goed idee!!

Lieve groet, Ingrid

Loveforpiemonte zei

Ik herken het hoor! ach komt tijd komt creativiteit.
Succes met je stemkeuze, wens je een fijne dag,
groetjes Madelon

Corine(THUIS) zei

Schitterend die reactie van Ingrid :)
En ja ik ben ook net wezen stemmen samen met mijn oudste die voor het eerst ook mee mag praten.
Groeten, Corine(THUIS)

Anoniem zei

Ik ben niet wezen stemmem,heb ik nog nooit gedaan als het over de gemeentes gaat,ze beloven van alles helaas,maar doen niets,ik vind je stolpje geweldig,ziet er zo schattig uit,fijne dag,groetjes Joke.

Bonjade zei

Nou maar ik vind je stolpje prachtig hoor....... juist heel veel creativiteit.
Fijne avond

It's me zei

Hoi Rianne

Ik kies voor het stolpje.............leuk !!

Wij hoeven niet te stemmen hiero........nou goed hoor dat je bent gegaan fijne avond groetjes Ria

Mevrouw Williams zei

Prachtig stolpje, ik ben ook in huis bezig met voorjaarsdingen en vandaag was het buiten zo mooi, wel koud.

En het stemmen, moeilijk altijd hoor, en Ingrid maakte een goed punt maar ja ook hier geen van de partijen had het in het programma :-)

groetjes

lia zei

Oh Oh, ben zo druk geweest met dit mooie weer dat ik helemaal niet aan het stemmen heb gedacht. En nu ga ik niet meer hoor.
Leuk die eitjes, ik heb ze toevallig ook onder de stolp gelegd.
foto volgen nog.

liev groet Lia

inka en andre zei

schitterend,je stolpje met eitjes.

fijn weekend,lieve groetjes inka en andre

Liselot Creatief zei

Vergeten: Ik ga je ook zeker volgen en genieten van je Blog!!
Nog 21 volgers te gaan en dan kan ik gaan loten:) Mijn handen jeuken!

Ik lees trouwens dat je chronisch ziek bent, ik ook...

Liefs