woensdag 16 september 2009

Smaak





Hier zien jullie een greep uit de verschillende woonboeken die ik heb. Hieruit blijkt wel dat ik niet kan kiezen. Ik vind de witte interieurs prachtig, zoals je veel op blogs tegenkomt en waarvan mooie foto's staan in het boek "Wonen in Wit". Maar aan de andere kant geniet ik ook enorm van kleur en ben ik een groot fan van Tricia Guild en het boek "Flamboyant".

Gelukkig hoef ik ook niet te kiezen en voer ik in ons huis een mix van al deze stylen door. Oma's oude stoel is opnieuw bekleed met een stof met een roze patroon (waar ik na 2 jaar nog steeds van geniet) en alle (verschillende) eetkamer stoelen zijn sober wit geverfd.




















Vanochtend heb ik de eerste laag wit aan de trap gegeven en nu ga ik genieten van twee nieuwe woonboeken die net bezorgd zijn: "Shabby Chic Interiors" van Rachel Ashwell en "Thriftychic" van Liz Bauwens en Alexandra Campbell.
Fijne avond!

Geen opmerkingen: