woensdag 23 september 2009

kijkje in mijn raamkozijn....

Ik weet dat lavendel buiten hoort te staan, maar het ruikt zo lekker en de plantjes houden het toch al een tijdje vol. Verder een kussen, gemaakt van een kleedje dat ik gevonden heb in Florance, een beer gekregen tijdens één van mijn laatste ziekenhuis opnames en een gedroogd bloemetje van de bruiloft van mijn zwager vorig jaar.

En aan de andere kant........

Een Mini in een lantaarn (voorbeeld van het combineren van onze hobbies), een stoffen teckel van Cath Kidston (bij gebrek aan een levend beestje) en sjablonen met onze initialen en de naam van de poes.

Fijne Dag!

1 opmerking:

basiclabelSweden zei

Hallo!

Kom even bij je kijken, en heeee wat leuk, ik zie Bellavien bij jouw!

Lavendel mag van mij ook binnenstaan hoor! Jammer eigenlijk dat het voor buiten is.

Groetjes