dinsdag 15 september 2009

de eerste stap.....

Het moest er nu echt eens van komen. De laatste maanden heb ik fanatiek verschillende binnenlandse en buitenlandse blogs gevolgd en daarvan ging het wel kriebelen. Wil ik mijn passie voor wonen en mooie dingen ook delen? Hier is hij dan, mijn blog: just me......





De naam van mijn blog is bewust gekozen. Doordat ik de laatste maanden helaas door een ziekte aan huis en ziekenhuis gebonden ben, is het besef gaan groeien dat het leven draait om jezelf en de mensen die dicht bij je staan. Soms maken we het zo veel ingewikkelder dan het is. We willen veel, denken zoveel te moeten en plannen al onze tijd vol, terwijl het niets doen zo fijn kan zijn. Gewoon samen zijn en genieten van elkaar is het meest onbetaalbaar.


Maar laat ik me eerst goed voorstellen, mijn naam is Rianne, mijn vriend en ik wonen samen in een prachtige oude benedenwoning, die nooit af is. Wij zijn geen enorme klussers maar doen ons best. Mijn huidige project is het schilderen van de trap.


Wij hebben helaas geen huisdieren maar ik heb dagelijks bezoek van de poes van de buurvrouw. Zij luistert naar de leuke naam Vis en is een waar knuffeldier. Heel veel actie onderneemt ze niet maar tijdens één van de zeldzame momenten heb ik deze foto genomen:

Fijne dag!

1 opmerking:

Mevrouw Williams zei

Sterkte met alles , en een erg leuk blog. je hebt helemaal gelijk ga voor de mensen die het dichtst bij je staan