maandag 11 oktober 2010

op bezoek bij............

Mijn zusje. Zoals ik al eerder vertelde heeft ze een super gaaf nieuw appartement. De woonkamer is helemaal ingericht in het wit en daar wil ik jullie natuurlijk van laten mee genieten: Heerlijk al die witgeschilderde meubeltjes.
een hartje van takken voor het raam terwijl we naar de ondergaande zon keken.
De etagere heeft ze voor haar verjaardag van ons gehad en hij staat hier helemaal top. Overduidelijk herfst.
Tenslotte opa's oude bijzettafeltjes, natuurlijk ook in het wit, en een verzameling servies. Om het compleet te maken heb ik de bovenste drie kopjes gister mee gebracht en die hebben daar een prima plekje gevonden.

Een nieuwe baan, een nieuw gaaf appartement, ik ben super trots op mijn "kleine" zusje!

Fijne week!

17 opmerkingen:

Hannekie(Sisterly) zei

wow wat ziet dit er gezellig uit zo zeg. super leuk die tafeltjes zo. gr hannie

Claudia Leertouwer zei

Waanzinnig zeg dat hart!

Liefs Claudia

Anoniem zei

Het ziet er erg leuk uit! Echt om trots op te zijn. Ik vind het creme kleurige kussentje echt een plaatje en die drie tafeltjes op elkaar zijn ook een heel leuk idee!

Groetjes,
Linda

Josephine zei

Wat een heerlijk licht en mooi ingericht appartement heeft je zuster zeg, leuk dat wij daar even mochten rondkijken. Lief dat je zo trots bent op je zuster.

Fijne week Rianne,
Lieve groet, Josephine

Mevrouw Williams zei

Ben helemaal verliefd op dat prachtige kussen!!!
En wit...ooit als de kinderen de deur uit zijn en de hond te oud om op de bank te springen...dan...

P.s hoe gaat het met eten?houd je het nog vol?

It's me zei

Ziet er heel gezellig uit !! superrrrr.......fijne week liefs Ria...

THE BLACK BARN zei

Het ziet erg mooi en fris uit.
Die bijzet tafeltjes die heb ik ook. van mijn schoon moeder gehad.
Alleen de mijn moeten nog een likje verf.


lieve groet,
Miranda

Alle mooie dingen zei

het ziet er heerlijk uit!
wat heerlijk om zo (op)nieuw te mogen beginnen
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige inrichting...heel erg mooi, ik kan me voorstellen dat ze daar heel blij mee is!

Ik vind het zo vreemd dat ik jouw blog wel op mijn blog zelf zie staan, maar de melding niet in mijn dashboard krijg...? Blogger blijft vreemd doen...!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

En wat zal ze trots op jou zijn...
Zo'n lieve post heb je er van gemaakt.....
En wat een leuk idee om die tafeltjes zo te stapelen.
Fijne week
LIefs

alma zei

Wat gezellig om zo bij je zusje op visite te zijn. Leuk hoor al dat wit!
Ik vind die bijzettafeltjes wel heel origineel zo op elkaar!

Groetjes
Alma

magda zei

Héél mooi en die bijzet tafeltjes zo op elkaar is wel erg origineel!Wit is ook zo rustig.

Karin zei

Heel sfeervol. Ik weet zeker dat kleine zus ook blij is met groet zus.

Kaatje zei

Heel mooi, super hart!!
groetjes, Karin

jose zei

Leuk dat je zo met je zusje meeleeft en zo blij kan zijn/. Het ziet er leuk uit.

Corine(THUIS) zei

Wat lief al die tinten wit! Groeten, Corine(THUIS)

trudette zei

Wat leuk zo'n binnenkijkje bij je zus. Ik droom helemaal weg.
Prachtige foto's van een heel mooi appartement.
groetjes
trudette