zaterdag 9 oktober 2010

nieuwe aankopen

Zelfs als het huis vol is kan ik me niet inhouden op de veiling. Dit keer een (was)tafel gekocht voor mijn zusje. Deze ging samen met een salontafel, die ik nu weer moet zien kwijt te raken op marktplaats. Staat best leuk, maar ik vind hem echt te smal, we hebben nu een ronde en onze wens is ooit een flinke vierkante met een plank eronder, Tijs wil daar graag tijdschriften kwijt, ik voorzie een grote puinhoop (ik ken mezelf). Maar voorlopig genieten we van de aankopen.Op de (was)tafel hoort nog een soort rand, maar die zit niet vast, en ik vind het leuker zonder.
Geniet van het heerlijk zonnige weekend!

10 opmerkingen:

lia zei

Oh die wastafel is echt leuk.
En een grote salontafel lijkt mij ook wel erg mooi te staan.

fijn weekend, lia

Hannekie(Sisterly) zei

de wastafel is echt geweldig zeg. ik ben nog nooit bij een veiling geweest. lijkt me wel leuk. de tafel is ook leuk hoor
gr hannie

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie wastafel...een prachtexemplaar!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wauwwww...wat een mooie wastafel schitterend !! ....fijn weekend liefs Ria...

Claudia Leertouwer zei

Hier in het gemeenteplantsoen staan net zulke takken als bovenaan je blog, misschien dat ik in het donker maar eens een keertje op roverspad ga...

OrangeFarmhouse - Maike zei

mooie foto's op je blog! complimenten

Bonjade zei

Prachtig....beide aankopen hoor.
Vind je tafeltje ook erg stijlvol.
Ach en hoe groter...hoe voller vaak
;0)
Liefs

Caatje zei

Je zus is hier vast heel blij mee. Salontafel met onderblad, is handig maar wordt gauw (te) vol gelegd (sprak ik uit ervaring).
Jouw nieuwe aanwinst kan misschien een soort sidetable worden, wel een mooie warme houtsoort.

Groetjes, nog een fijne dag, carina

THE BLACK BARN zei

IK HEB JE SALONTAFEL IN HET ZELFDE MODEL, MAAR DAN ALS BIJZET TAFELTJES.
IK MOET OOK NOG EEN PLEKJE VOOR ZOEKEN EN OOK NOG EEN LIKJE VERF GEVEN.

MIRANDA

alma zei

Prachtig die wastafel. Maar je salontafel vind ik ook een plaatje!

Groetjes
Alma