donderdag 4 februari 2010

kampioen


Wij zijn echte kampioenen, samen weten we overal een rotzooi van te maken, zo zweeft er altijd van alles rond de computer. Een tijd geleden had ik al eens een theedoos geschilderd maar die sloop langzaam al vol met alle pennen/stiften en potloden die we hebben (kon allang niet meer dicht). Dus afgelopen weekend is daar een pennenblik bij gekomen. Het blik is een exemplaar van gezouten pinda's, met blaadjes van klei en geschilderd in matte verf.
Mocht iemand nog een tip hebben om opgeruimd te worden, die zijn altijd welkom, al heb ik er een hard hoofd in of het ooit nog goed komt met ons. Maar ach als dat ons grootste probleem is......

Verder kreeg ik gisteren een emailtje waarvan ik nu nog sta te springen. Ik heb een behoorlijke (woon)prijs gewonnen. Wat het precies inhoudt en is, lezen jullie als ik zelf contact met de betreffende organisatie heb gehad (ik hou het nog even spannend). Maar het is iig iets wat ik zelf niet snel had aangeschaft, maar wel helemaal super vind.
Groetjes!

10 opmerkingen:

Mevrouw Williams zei

gefeliciteerd met je prijs, ik ben heel heel benieuwd!!!

Anoniem zei

misschien zit dat rommelige een beetje in de familie, behalve bij mij dan natuurlijk :)

Bonjade zei

Nou je maakt het idd wel spannend zeg.......
En ik zeg altijd maar zo: mijn huis is te klein voor alle spullen.
Want nee ik heb echt niet teveel, ik woon alleen te klein......
Jij ook....?
Fijne avond

lia zei

Ohh, spannend...... ben heel benieuwd wat je prijs is.

Enne opruimen is mijn grote passie, heb een hekel aan rommel en gooi alles weg en soms heb ik daar later spijt van. Dus probeer tegenwoordig niet zo snel meer iets weg te doen.

lieve groet Lia

Mayflower zei

Oh, wat leuk dat je een woonprijs heb gewonnen, ben benieuwd wat het is. Je pennenblik is leuk geworden en een tip heb ik niet zo gauw. Ik ben wel erg opruimiger, ik wil alles een beetje op orde hebben, dat geeft me rust. Ik werk meestal met opbergbakjes en mandjes, zo heb je alles bij elkaar en is het overzichtelijk.
Succes.
Groetjes Mea

Jolanda zei

Leuk, als het net zo'n onverwachte verrassing als bij zit het wel goed. Gewoon blijven opruimen...komt ooit weer goed.
groet Jolanda

Josephine zei

Enig is dat pennenbakje geworden, je moet er maar op komen. En een woonprijs........oohhhh wat spannend, ben HEEL benieuwd wat dat gaat worden. nee...ik heb ook niete echt een tip voor je, zou bijna zeggen hier hetzelfde probleem, ;~)

Lieve groet, Josephine

It's me zei

Hoi Rianne

Bedankt voor je berichtje op mijn blog...ik heb je gelijk toegevoegd bij mij ( ik volgde je toch al !)

WHAAAATTTT !!! Een prijs gewonnen !

Meid wat leuk.......ben nieuwsgierig hoor!

Laat je het even weten ?

Groetjes Ria

Loveforpiemonte zei

Gefeliciteerd met je prijs, en bedankt voor je berichtje bij mijn blog. Heb je toegevoegd en volg jou nu ook.
Ik wens je een heel fijn weekend.
Groetjes madelon

Corine(THUIS) zei

Opruimen? Dat kan ik heel goed en dan vooral in de zin van wegdoen.. dán wordt het weer rustig in huis en hoofd :)
En die prijs??? Kom maar op met je verhaal! Groeten, Corine(THUIS)