vrijdag 7 oktober 2011

confetti


Aangezien we hebben bedacht om als basiskleur voor de bruiloft blauw te nemen, moet natuurlijk ook de confetti bijpassend zijn. Deze zal waarschijnlijk niet op de locatie gebruikt mogen worden maar wel thuis! Dus ik kan helemaal los met mijn ponsjes. Gisteren was ik begonnen met het versieren van onze (kartonnen)letters voor op de cup cake-tafel. De bedoeling was wit, maar dat werd niet leuk dus ik ben losgegaan met mijn voorraad confetti. Vrolijk en dat mag helemaal op deze dag (nog 2 weken en 1 dag). Verder moeten jullie natuurlijk ook allemaal meedoen met die geweldige actie van Vosgeparis (of niet dan maak ik meer kans ;-))
Fijn weekend!

3 opmerkingen:

Bonjade zei

Oh spannend.....echt aftellen dus.
Je blauwe letters zijn super geworden....
Enne...actie....???
Maar eens even kijken bij haar.
Sorry ;0)
Fijn weekend

Mirjam zei

Hallo Rianne,
Wat een leuke letters zijn het zo geworden zeg.... Spannend wordt het nu zeker... Is het echte aftellen al begonnen? Wanneer is de grote dag ook alweer...? Sorry, ben dat even kwijt...
Ik wens je nu nog een heel fijne namiddag,
Groetjes,
Mirjam

samira zei

Hai Rianne,
Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Hierbij een link naar een duidelijk instructiefilmpje. Het zijn er in totaal 4 maar wanneer een filmpje klaar is, kan je zo doorklikken naar de volgende! Succes als je er iets mee gaat doen :)

http://www.youtube.com/watch?v=EG3GmGZ1Ep8