donderdag 8 april 2010

blij


Super was de envelop die me vanochtend geurend uit de brievenbus tegenmoet kwam. De prijs die ik bij de Give-away gewonnen heb. Voorlopig staat de mooie kaart, met het heerlijke geurzakje en de wasknijpers in het raamkozijn.
De wasknijperzak hangt zo lang aan de kastdeur achter de bank. Eigenlijk zonde om naar beneden te verbannen. Daaraan hangen ook nog een aantal prachtige labeltjes. Ik ben enorm verwend! Bedankt, Peet!
Misschien wordt het ook eens tijd voor een give-away van mijn kant, eens kijken wat het gaat worden.....
Liefs

13 opmerkingen:

inka en andre zei

Hallo Rianne,nog gefeliciteerd met je mooie give-away.

hele fijne dag vandaag,lieve gr inka en andre

Loveforpiemonte zei

Hartstikke leuk Rianne, geniet er ook maar lekker van, er valt niet iedere dag een kadootje door je brievenbus nietwaar.
Groetjes en fijne dag, Madelon

Stina zei

Wat een verwennerij zeg geniet ervan.

Groet Stina

by kuzz zei

Hoi,
Nog gefeliciteerd met het winnen van die leuke give away! Super hoor, geniet er van, leuk dat we ook even mee mogen genieten!
Lieve groeten, Erna

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd, je hebt prachtige spulletjes gekregen! Veel plezier ermee!

Lieve groetjes, Ingrid

It's me zei

Wat leuk Rianne......zo leuk he als je zomaar iets in de brievenbus vind!! nou ik gun het je van harte hoor...........enne ik zou het ook gewoon laten staan en hangen nu..kan altijd nog ergens anders heen toch ??

Fijne dag ! lieve groetjes ria

Mayflower zei

Hoi Rianne, wat heerlijk dat je zo verwend bent, ik vond het echt een superleuke give away met hele mooie hebbedingen. Prachtig die knijperzak en die oude knijpers.
Veel plezier ermee.
Lieve groet, Mea

~*~ saskia ~*~ zei

Je hebt een hele mooie Giveaway gewonnen, Rianne, geniet ervan! De was ophangen is voor jou een leuk klusje geworden ;)
Een gezellige avond.
Veel groeten van Saskia

alma zei

Hoi Rianne,

Proficiat met je mooie give away. Leuk ziet het er uit. Lekker van genieten!

Groetjes
Almay

lia zei

Leuk en gefeliciteerd. Die knijperzak is echt leuk met die oude klemmen.

lieve groet Lia

Anoniem zei

Prachtige spulletjes heb je gewonnen,hangt mooi zo de wasknijperzak,veel plezier ermee,fijne avond,lieve groet Joke.

JacQie zei

Van harte gefeliciteerd met je prachtige give-away. Ik wens je nog een fijne avond,
groetjes Jacqie

Bonjade zei

Wat heerlijk dat je mocht winnen.
Zo dik verdiend, echt om even lekker van te genieten.......
Hier kun je vast een heerlijk tijdje op teren.......
Liefs